Redstars bollen
Fre 20 okt 2023, 19:00-21:30
A-hallen, Idrottshuset, Vänersborg
Samling: 18:45Hej! Nu har vi fått tiderna för Redstars bollen. Vi behöver minst 4 föräldrar som hjälper till. Bra om vi har några till i fall nån faller bort. Nedan är information från arrangemangs gruppen.
Vem som gör vad görs upp på plats då det kommer personer från olika lag, men här nedan kan ni läsa vad de olika uppdragen kan innebära:
• 1 person ska vara planvärd som innebär att – se till att hålla koll på glasögon, klubbor och västar som lånas ut utav IBK Vänersborg under matcherna.
• 1 person delar ut korv, bröd och festis till alla deltagarna som föreningen bjuder på.
• 2-3 personer står i kiosken – det innebär att sälja diverse fika samt enklare mat såsom korv och bröd och toast.
• 1 person är lite “allt-i-allo" - denna person är lite där behovet är som störst och kan be personer på plats från arrangemang om hjälp.
De lag som börjar och avslutar passen för dagen hjälper till att iordningställa kiosk och annat som behöver förberedas med hjälp av personal från arrangemangsgruppen och städar och plockar iordning efter dagens slut.
PERSONAL FRÅN ARRANGEMANG FINNS ALLTID PÅ PLATS FÖR ATT VARA BEHJÄLPLIGA ATT VISA VART SAKER FINNS OCH HUR DET SKA GÅ TILL.
Vem som gör vad görs upp på plats då det kommer personer från olika lag, men här nedan kan ni läsa vad de olika uppdragen kan innebära:
• 1 person ska vara planvärd som innebär att – se till att hålla koll på glasögon, klubbor och västar som lånas ut utav IBK Vänersborg under matcherna.
• 1 person delar ut korv, bröd och festis till alla deltagarna som föreningen bjuder på.
• 2-3 personer står i kiosken – det innebär att sälja diverse fika samt enklare mat såsom korv och bröd och toast.
• 1 person är lite “allt-i-allo" - denna person är lite där behovet är som störst och kan be personer på plats från arrangemang om hjälp.
De lag som börjar och avslutar passen för dagen hjälper till att iordningställa kiosk och annat som behöver förberedas med hjälp av personal från arrangemangsgruppen och städar och plockar iordning efter dagens slut.
PERSONAL FRÅN ARRANGEMANG FINNS ALLTID PÅ PLATS FÖR ATT VARA BEHJÄLPLIGA ATT VISA VART SAKER FINNS OCH HUR DET SKA GÅ TILL.
Endast kallade kan anmäla sig till aktiviteten. 26 personer är kallade.
Logga in här
Logga in här