Redstarsbollen 2023
Lör 21 okt 2023, 08:30-14:00
Idrottshuset, Vänersborg
Samling: 08:30Vi behöver 2 föräldrar 8:30-11:00 och 2 mellan 11:00-14:00
Kommentera vilken tid som passar er bäst.
Se info från föreningens arrangemangsgrupp nedan.
Vem som gör vad görs upp på plats då det kommer personer från olika lag,
men här nedan kan ni läsa vad de olika uppdragen kan innebära:
• 1 person ska vara planvärd som innebär att – se till att hålla koll på glasögon,
klubbor och västar som lånas ut utav IBK Vänersborg under matcherna.
• 1 person delar ut korv, bröd och festis till alla deltagarna som föreningen
bjuder på.
• 2-3 personer står i kiosken – det innebär att sälja diverse fika samt enklare mat
såsom korv och bröd och toast.
• 1 person är lite “allt-i-allo" - denna person är lite där behovet är som störst och
kan be personer på plats från arrangemang om hjälp.
De lag som börjar och avslutar passen för dagen hjälper till att iordningställa kiosk och
annat som behöver förberedas med hjälp av personal från arrangemangsgruppen och
städar och plockar iordning efter dagens slut.
PERSONAL FRÅN ARRANGEMANG FINNS ALLTID PÅ PLATS FÖR ATT
VARA BEHJÄLPLIGA ATT VISA VART SAKER FINNS OCH HUR DET
SKA GÅ TILL
Kommentera vilken tid som passar er bäst.
Se info från föreningens arrangemangsgrupp nedan.
Vem som gör vad görs upp på plats då det kommer personer från olika lag,
men här nedan kan ni läsa vad de olika uppdragen kan innebära:
• 1 person ska vara planvärd som innebär att – se till att hålla koll på glasögon,
klubbor och västar som lånas ut utav IBK Vänersborg under matcherna.
• 1 person delar ut korv, bröd och festis till alla deltagarna som föreningen
bjuder på.
• 2-3 personer står i kiosken – det innebär att sälja diverse fika samt enklare mat
såsom korv och bröd och toast.
• 1 person är lite “allt-i-allo" - denna person är lite där behovet är som störst och
kan be personer på plats från arrangemang om hjälp.
De lag som börjar och avslutar passen för dagen hjälper till att iordningställa kiosk och
annat som behöver förberedas med hjälp av personal från arrangemangsgruppen och
städar och plockar iordning efter dagens slut.
PERSONAL FRÅN ARRANGEMANG FINNS ALLTID PÅ PLATS FÖR ATT
VARA BEHJÄLPLIGA ATT VISA VART SAKER FINNS OCH HUR DET
SKA GÅ TILL
Endast kallade kan anmäla sig till aktiviteten. 18 personer är kallade.
Logga in här
Logga in här